giovedì 18 febbraio 2010

YouTube - alleanza romena

YouTube - alleanza romena

3 commenti:

Anonimo ha detto...

cel mai mare tepar din italia . fugiti de el . lucra lumea la el si le da teapa . oameni cu copii mici acasa .rapanosu dreacu . . sa iti ajunga banii care nu iai dat sa ii pui la copiii tai pe piept si la tot neamu tau.sunt pe putini 10 soferi care au lucrat la el si lea dat praf in loc de bani

Anonimo ha detto...

DOMNU TEODORESCU vad ca nu se poate lua legatura in niciun fel telefonic , dar din fericire v-am gasit aici, poate ca ati uitat ca trebuie sa ne dati niste banuti, salariile noastre pentru care am muncit si am riscat(pt ca nu ne incadram in program si dumneavoastra ne trimitea-ti "pe raspunderea dv") si am facut frig (pt ca nu functiona siroco-ul)in spania , daca va mai amintiti si multe altele...
noi v-am inteles, am asteptat 1 luna 2, 3, dar au trecut 7,8 si nimic
la inceput tot ne mai mintea-ti cu un sms , ca nu va dat banii Berger, ca e "di qua, di la" dar acum nimic
CE ESTE DE FACUT???????

Unknown ha detto...

Adrian Teodorescu,Va rog sa faceti bine si sa stergeti anuntul pe care l-ati postat in 2009 in legatura cu fapta mea si condamnarea mea pe care am avut-o in Romania.Deci nu mai e valabil ce a-ati postat acolo,au trecut ani si totul s-a ispasit,pedeapsa etc.Deci rugamintea mea este sa stergeti postarea cu numele meu etc.Cu parere de rau daca nu veti sterge,va voi da in judecata. Va multumesc anticipat!Sorin Husman