venerdì 1 febbraio 2008

Am un contract de colaborare tip proiect.



Am un contract de colaborare tip proiect şi în unele luni am avut un accidnet de muncă pentru care am stat 40 de zile acasă. Am dreptul la indemnitatea Inail?


Da, faptul că tu ai un contract tip proiect nu face nici o diferenţă faţă de generalităţile muncitorilor angajaţi, dacă tu şi patronul aţi plătit premiile Inail.
Din a 4-a zi de muncă succesivă evenimentului deci, pentru zilele pentru care ai fost accidentat vei primi de la Inail o indemnitate egală cu 60% din câştigul tau.
Dacă încă ai o durere poţi să te adresezi la sediul Inca cel mai aproape de casa ta pentru a putea valuta, împreună cu medicul de la Inca dacă daunele pot crea o problemă minimă sau permanentă. În acest caz vei putea avea asistenţa totală necesară.

Nessun commento: